Tuesday 22 February 2011

They will get married soon....

Assalamualaikum...


Hello there...Argh...actually i'm in middle of something whether to write in English or Malay because i really hope this blog only contain notes or story in English. But, to make the story more meaningful, i choose to write in Malay.



Courtesy by Google








They will get marry soon...people here and there...semuanya dah nak kahwin, aku je yang masih single di sini. Actually, i just got message thru my facebook, one of my coursemate asking me to give her an address, she will get marry sooner....agak cemburu jugak la sebab banyak member aku dah kahwin...tapi bukan member terdekat...Agaknya kalau member rapat yang kawin, lagila depressed aku ni....bukannya stressed nak kahwin sangat sebenarnya...tapi tahla...tekanan antara family...especially my grandma...parents aku takdela mendesak pun...



ok, get back to my friend punye story ni...kisah dia dan aku lebih kurang sama....but not really the same situation. Kitorang kapel, dalam jangka masa yang sama dan putus pun jangka masa lebih kurang sama. Kesian jugak la aku tengok dia masa frust dengan ex dia dulu...Ape punye laki la...ego tinggi nak mamp*s! Rupanya dah ada yang lain....Tapi, alhamdulillah, dia dah bertunang last year, hujung tahun lepas dan bakal berkahwin tak lama lagi. Happy je tengok dia dan aku...frankly speaking, agak cemburu jugak. Entah bila kah masanya akan tiba....

0 lovely friend: